Veel gestelde vragen

Je mag bezorgen vanaf 13 jaar.

Wij bellen of mailen zodra er een wijk bij jou in de buurt vrij is. Helaas kunnen wij niet zeggen wanneer dit is.

De vergoeding is per wijk verschillend. Dit ligt aan wat er bezorgd moet worden (folders of kranten) het aantal te bezorgen adressen, de moeilijkheid van de wijk. Wanneer wij contact met je opnemen kunnen wij je meer informatie hierover geven.

Het aantal kranten/folders is iedere week hetzelfde, maar verschilt wel per bezorgwijk. Wanneer wij contact met je opnemen kunnen wij je meer informatie geven.

Dit kunnen weekbladen maar ook folders zijn. Wanneer wij een wijk voor je vrij hebben, hoor je meteen wat jij kan gaan bezorgen.

Wij bezorgen op maandag t/m vrijdag. Welke dagen je moet bezorgen is per plaats verschillend. Vaak is de bezorging 1 of 2 keer per week. Zodra wij jou een wijk aanbieden, vertellen wij je hier meer over.

Dit verschilt per wijk.

Wij geven jou een fietstas in bruikleen. Deze moet weer ingeleverd worden als je stopt met de bezorging.

Ja. De kranten/folders worden altijd bij je thuis aangeleverd. Hiervoor hoef je niet thuis te zijn. Wij zetten het bij je voor de deur neer.

Ja. Om voor ons te bezorgen heb je een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart) nodig. Op een rijbewijs missen gegevens over je nationaliteit en daarom is deze niet geldig.

Je krijgt 1 x per maand uitbetaald. Het geld maken wij over naar jouw bankrekening. Betalingen vinden altijd plaats in de eerste week van de maand. Let op: wij betalen de maand achteraf uit.

Geef dit altijd aan ons door! Het is de bedoeling dat je zelf een vervanger zoekt voor deze periode. Denk aan een vriendje, buurtgenootje of misschien een familielid. Kan je echt geen vervanger vinden? Neem dan even contact met ons op.

Geef je vakantie door via het Bezorgersportaal of de BezorgersApp. Let op: dit kan tot 3 weken van tevoren. Zorg indien mogelijk voor een vervanger voor je eigen wijk. Lukt het niet om je vakantie in te voeren, neem dan contact met ons op.

We vragen je opzegging in te vullen op het formulier ‘Opzeggen krantenwijk’. Doe dit 4 weken van tevoren. Deze periode hebben wij nodig om een vervanger voor jouw bezorgwijk te regelen.

Ga je stoppen en weet je iemand die jouw wijk graag wil overnemen? Dan kun je dit ook meteen doorgeven.

Je kan je gegevens inzien in je bezorgersportaal. Je kunt hier een aantal gegevens wijzigen. Als je de rest van je gegevens wilt wijzigen (bijvoorbeeld als je gaat verhuizen) vul dan het contactformulier in of stuur ons een e-mail.

Deze kan je vinden in het Bezorgersportaal onder ‘Jaaropgave’.

Je kan de BezorgersApp vinden in de Apple App Store of Google Play Store onder: Spread-It Bezorgersapp.

De BezorgersApp is gratis te downloaden voor je telefoon en tablet. Hierin kan je al je bezorgwerkzaamheden inzien en beheren.

Je gebruikersnaam en wachtwoord kan je terugvinden op het formulier: Bezorgersportaal, deze ontvang je per mail bij de start van jouw krantenwijk. Schrijf je inloggegevens op zodat je deze niet vergeet!

Je wachtwoord kun je altijd opnieuw aanvragen via de knop ‘wachtwoord vergeten’, bij het inloggen in het bezorgersportaal. Dan krijg je direct per e-mail je gebruikersnaam en een nieuwe wachtwoord toegestuurd.

Ben je je gebruikersnaam vergeten, neem dan contact met ons op.

vraagteken_poppetje